lørdag 20. oktober 2007

Litteratur paa reisen - intelektuell foede

  • Halvbroren av Lars Saabye Christensen - En roman av de helt store. Ytterst sjelden perle som absolutt har gitt meg mye.
  • Sorgenfri av Jo Nesboe - Deilig og intelligent krim
  • Havfruestolen av Sue Monk Kidd - hmmm... Den falt ikke meg i smak.
  • Da Vinci koden av Dan Brown - Et elsk/hat objekt som jeg etter langtids press fra omverden saa meg pent noedt til aa lese, men som jeg fremdeles ikke er helt overbevist om

Mikkel´s laesning:

  • Halvbroren av Lars Saabye Christensen - synes det samme som Anne
  • Sorgenfri av Jo Nesboe - synes det samme som Anne
  • Shadow of the wind, Carlos Ruis Zafon - fantastisk flot!
  • Spies - bogen om Simon Spies, godt i gang og er ret underholdende! Han var ikke dum...
  • En engelsk krimi som jeg ikke husker navnet pa... - det fortaeller nok lidt om indholdet ogsaa...

Ingen kommentarer: