lørdag 17. november 2007

VELKOMMEN MAMMA OG PAPPA!!

Og saa ble overraskelsen endelig offentliggjort....

For noeyaktig en uke siden hadde mine foreldre felles 50 aars lag paa fjellet i Norge, og jeg i samarbeid med mine foreldres mer enn gode venner i over en lang periode - faktisk helt siden jeg fikk ideen i Mexico i midten av september - har planlagt denne store overraskelsen. Vi har sammen klart aa samle inn penger til en 8dagers tur hit til Peru fra 23.november til 1.desember. Og loerdag ble det hele overrakt til noe jeg tror var to sjokkerte og glade foreldre. Det har virkelig vaert en stor sammensvergelse for aa faa det hele til aa klaffe - jeg har fremdeles ikke oversikt over hvor mange som bidro!! Takk til dere alle og spesielt takk til Charlotte som har gjort det hele mulig og vaert min kontakt person under hele planleggingsperioden!!!

Saa naa kommer de altsaa paa fredag! Og vi gleder oss stort.... Sammen skal vi blant annet oppleve storbyen Lima og deretter besoeke Cuzco, Macchu Pichu og dessuten tre dager i Amazonas jungelen. Det blir stort!!

Saa MAMMA OG PAPPA - velkommen skal dere vaere....

Ingen kommentarer: